سخنگوی کاخ سفید: ترامپ توافقی را که به سود امنیت ملی آمریکا نباشد، امضا نخواهد کرد
کارولین لویت، سخنگوی کاخ سفید، به شبکه خبری فاکس گفت دونالد ترامپ، رییسجمهوری ایالات متحده، هرگز توافقی را که به سود امنیت ملی آمریکا نباشد، امضا نخواهد کرد.
او تاکید کرد که ترامپ «همیشه اولویت را به آمریکا میدهد.»
به گفته فاکس، لیویت از آنچه به عنوان «شتاب فزاینده به سوی توافق با ایران» نامید، تمجید کرد و افزود که کمپین فشار دولت ترامپ در حال نتیجه دادن است.
او در عین حال گفت جمهوری اسلامی هرگز به سلاح هستهای دست نخواهد یافت.